۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۰:۱۷

سبحانی نیا در گفتگو با مهر:

سفرهای استانی حلقه مفقوده ارتباط مسئولان با مردم را پر کرد

سفرهای استانی حلقه مفقوده ارتباط مسئولان با مردم را پر کرد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن سفرهای استانی گفت: این سفرها حلقه مفقوده ارتباط مسئولان با مردم را پر کرده است.

حسین سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آثار مثبتی که سفرهای استانی در پی داشته است افزود: این سفرها نکات مثبت جدیدی داشته از جمله این توزیع عادلانه ثروت در روستاها و شهرستانهای کشور انجام شده و مسئولان در میان مردم حضور یافته و همه اینها بارها و بارها در سخنان رهبری و امام راحل مورد تاکید بوده است.

وی با بیان اینکه سفرهای استانی حلقه مفقوده ارتباط با مردم را پر کرده است گفت: این سفرها موجب تقویت همدلی مردم با مسئولان شده است.

سبحانی نیا با بیان اینکه همانگونه که رهبری تاکید کرده اند که مسئولان باید در کنار هم باشند تا مردم هیچ گاه فاصله ای را احساس نکنند، گفت: سفره های استانی موجب شده است تا این فاصله کاسته شود و این موضوع تحقق پیدا کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: در این سفرها مصوباتی از سوی هیئت دولت تعیین شده است که هر یک اختصاص به محل خاصی دارد و این نیز نکته مثبتی است چرا که مسئولان با حضور پیدا کردن در هر یک از استانها نیازهای آن استان را از نزدیک بررسی و مصوبات مورد نیاز را تصویب می کنند.

وی سفرهای استانی را در نوع خود بی نظیر خواند و گفت: نقاط ضعفی نیز در این سفرها وجود دارد که از جمله آن می توان مواردی همچون نادیده گرفته شدن اعتبارات پروژه ها در بودجه سالیانه اشاره کرد اما این موجب نمی شود این حرکت بزرگ دولت نادیده گرفته شود چرا که پروژه ها و طرح های زیادی نیز در استانها و شهرستانهای کشور به سرانجام رسیده است.

کد خبر 1299253

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha